tisdag

igår var jag så duktig och plugga heeeela dagen men inte fan vare kul. nej inte kul för fem nedrans öre.

imorse vakna jag först av att min mamma skicka sjuttioelva sms och inte fatta att jag ville sova ifred på min sovmorgon. klockan var 7 då om jag ska påpeka..

sen var de emils alarm som han ska ha så jäkla svårt att stänga av som störde. varje gång jag ska få sova längre så måste jag först bråkas och slåss om att han ska stänga av alarmet.

nästa moment som störde min sömn var lilla sally. hörde något som gnällde långt bort och när jag vakna så låg hon nedanför sängen och glodde. var bara att klä på sig och ta en promenix ut i skogen. fan va hurtigt!
för er som undrar vem sally är så är det mammas killes hund. hon bor hos oss tills fredag eller så.

idag blir det först att kriga i skolan, sen när jag kommer hem ska jag kriga fort som fan till stallet, efter de måste jag kriga igenom mitt pluggande. riktig krigare ska jag vara idag!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0