tjött

imorse ringde min väckarklocka klockan kvart i 6, SHARP!
tyckte att det var alldeles för tyst i huset och det visade sig att mamma jessica och pappa conny försovit sig båda två! dock var det rätt skönt så jag slapp komma alldeles för tidigt till skolan :m

idag är det klippning som står på schemat. uscha, vill egentligen inte men det behövs nog en smula. 
efter klippningen ska jag försöka knåpa ihop de sista julklapparna tillsammans med min karl.

åhå, har inget att ha på mig på julavslutningen... alla mina kläder är sådär tråkiga så man vill spy på dem istället för att ha på sig. hittar jag inget som passar så kan ni förbereda er på att jag stannar hemma! vare sig det är sista julavslutningen eller inte!
 
jaa, mer än så hade jag väl inte att säga direkt.

puss

lite JB-flickor från förra årets avslutning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0