25 minus

jävlarni vad kallt det var att gå till bussen!
jag hade fasiken inga ben kvar när jag kom fram.
och imorgon är det tänkt att vi ska ha friluftsdag, stanna hemma kanske? det lutar fan ganska mycket åt de hållet.
ja igår så vaknade jag alldeles för tidigt för att ha varit uppe så länge i lördags.
hade ingen aning om vart jag var någonstans och vart nästan lite rädd när emil helt plötsligt låg brevid som han inte hade gjort när jag gått och lagt mig.
han var så söt att han hade gjort frukost på sängen till mig :* jobbigt nog så var jag alldeles för trött för att ens ha lust att äta något. tvinga i mig en av mackorna iallafall för att inte göra honom ledsen :)

dagen gick ganska segt och vi hann somna där ett tag också.
när vi vaknade så kurrade magen ganska fint. vart assugen på hemmagjord pizza och cola så vi klädde på oss massor av kläder sedan begav vi oss ut för att handla.
turligt nog fick vi skjuts hem av en snällprick.

kom på sedan att jag hade prov så jag satt mig glatt ner för att plugga. tråkigt nog så var mitt huve alldeles för trögt så jag blev inte klokare av det.

tur för mig så kommer våran lärare inte ifrån örebro eftersom tågen är inställda så våran lektion blev också inställd. inge bättre?
jag och jens ska dessvidare vara kvar efter vi slutat för att göra klart en uppgift.

nej nu ska jag fortsätta skriva på de jäkla etiska reglerna. går inte sådär kalas bra.....

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0