dumma

jag blir galen på svenska arbetet.
jag fattar inte vad jag skriver om och redovisningen kommer bli skit.
jag är trött och grinig och snart skiter jag i allt.
kul att vi ska redovisa nästa vecka och idag är sista dagen vi kan arbeta med dethär.
de är ju inte så att jag kommer arbeta hemma heller?
jävla skit äckel dag svenska äckel arbete skoljävel!

nej jag orkar inte.
skriver lite om gårdagen istället.

efter skolan så skyndade jag mig ut till stallet.
var hur stressad som helst eftersom att bark hade frågat om jag och emil ville med och kika bio halv 9.
stressade som en galning och mannet gav ingen medkänsla för det. han var sur och helt odräglig.
stressade hem och fixa mig på knappt en kvart sedan till tåget.

mitt godisbegär i veckorna som jag skulle stoppa, de jag skrev igår redan, sket sig på en gång.
handlade en stor påse till bion... DÅLIGT SAMVETE!
vi kikade på "it´s complicated" eller nått sånt och den var bra. helt klart sevärd.

den slutade halv 11 ungefär så det var bara att vänta på skjuts hem sen pang bom i säng.
somnade på fem minuter.

imorse när klockan ringde på halv 7 var jag helt död.
somnade om till halv 8 och fick panik ungefär.
mitt hår var så jäkla äckligt så jag var tvungen att ta en dusch. jag duschar aldrig på morgonen så det var något nytt. he-he.

kom iväg till bussen alldeles för sent så jag fick powerwalka hela vägen. var helt slut. inge roligt alls.

nu somsagt har jag fuckin svenska som jag får damp på och sen är det lunch.
äcklig kyckling...

nu vill jag bara ha helg så jag kan få åka på kryssning. gosh vad kul jag ska ha då!
jävlar den som förstör för mig den kvällen kan jag säga!

aej nu går jag och dör.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0