ffredag

skolan har varit värdelös idag. trodde jag skulle bryta ihop helt och hållet där ett tag.
har iallafall fått iordning på mina kursval till 3:an och jag tror jag är nöjd :)
blev, engelska C, psykologi A, historia A och rättskunskap A eller vad de hette.

ikväll ska jag umgås med sandra, alltid lika trevligt :)

imorgon är det lagträning som gäller. får se alls hur det går eftersom både jag och mannet är helt ringrostiga.
jag känner mig som någon som nästan precis lärt sig hoppa och det funkar ju inte riktigt? måste fan ta och skärpa till mig annars kan det gå illa!
får se om jag åker till ramnäs sen på kvällen för 45 års fest :) får se till att hitta någon stackare som vill skjutsa i dehär vädret.. mamma är inte hemma så jag kan inte tjata på henne (a)

aja nu ska jag nog ta och fixa till mitt hår som ser ut som en risbuske.
färgade förresten håret iförrgår och det blir som vanligt, tar inte riktigt ordentligt på utväxten så jag vart lite smått sur. aja, så kan det gå.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0