fredag

börjar med gårdagen faktiskt.

skolan var bara hets. jenny fick till en fin video där jag sjunger jambalaya och fular mig.
lunchen var hets den med då jag slängde på nå lila äckligt på jennys tallrik.

jag tar upp en stor bit av nå lilagrejs

amanda: FÄRG PÅ TALLRIKEN SKA DET VARA!
och så släpper jag ner de på tallriken
jenny: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!
jasmin: HAHAHAHAHAHAHAHHAHA

jasmin fick förresten till ett bra högt skrik också.
man kan säga att alla väde sig om och glodde

idag så var skoldagen rätt seg. hade prov på morgonen som kunde gått bättre. tror iallafall att det kan bli ett G (y)
de var bara eftermiddan som var lite halvkul då vi började bli fredagsdryga.

nu måste jag skynda mig för jag ska på bio här i hallsta med sandra, robin, johanna och almir.
haha, hallstabion. får se vad den har att erbjuda ;D

puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0