godmorgon

inte roligt att vakna 9 på en ledigdag. varför blir det så? nu kan jag inte somna om..
har kikat på ett avsnitt av two and a half men och vet inte riktigt om jag orkar kolla på ett till. jag blir så rastlös av att ligga still för länge.

funderar på om jag ska orka mig ner för trappan och göra frukost? är inte så speciellt hungrig men äta bör man annars dör man, eller hur är det man säger?

borde ta tag i någon av alla dessa hundra skoluppgifter, men vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja.
kanske ska läsa lite i min bok?

nae jag vetetusan alltså.
vad händer ikväll då alla?

puss


Kommentarer
Postat av: jenny

personalfest.. wihoooooooooo

2010-02-05 @ 11:38:39
Postat av: ams

go for it!

2010-02-05 @ 12:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0