hallå

nu sitter jag i skolan och hade tänkt uppdatera om kryssningen.
klockan 4 gick bussen från hallsta till stockholm. kroka upp de första och hade trevligt.
klockan halv 8 fick vi gå på båten och då började min båtfobi komma igång..
vi käkade buffé och drack lite till sedan checkade vi in båten.

båten isig var rätt lame men vi lyckades ha roligt ändå :)
var lite konstigt folk ombord på båten så man fick sig några skratt.
de var nån tjej från köping eller vad det var som pratade och pratade med mig om någon häst som jag skulle köpa. hon gav sig inte!
sjöng kareoke gjorde vi också och inga applåder fick vi :(

halv 8 slocka vi i våran hytt och dagen efter så gick jag och emil lös på spelautomaterna.
shoppa godis som en dåre gjorde jag också så nu kommer jag bli fet, he-he.

bussresan hem var den drygaste jag varit med om. bark och nathalie satt och sjöng på 3 låtar hela vägen hem. ville bara slänga av dom.

det var alltså våran kryssning i stora drag och jag orkar inte gå in på detaljer.

nu fick vi en kanonrolig uppgift så ska börja med den.......
blir spicy till lunch eftersom konserthuset lagar bajsäcklig mat idag.
puss

Kommentarer
Postat av: sandra

inte bara idag utan hela veckan kommer de laga bajs äcklig mat!

2010-02-16 @ 20:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0