hemma

idag har det varit en såndär skit dag i skolan. ingenting ville som jag ville så jag gav upp, loser som man är.
godispåsen i mitt rum bara skriker efter mig. jag kan inte stå emot känner jag. jag lixom måste få ta en som sen lätt kan bli hela påsen..

alltså en sak som jag funderat på så in i vassen idag och igår är att, varför ligger det två älgar efter e-18 bakom viltstängslet? dom ba ligger där? eller igår var det en vad jag hann se, men idag var det tammetusan två stycken! dom bara ligger där och sover typ? om dom skulle vara döda så förstår jag inte hur båda två kan ligga så som dom gör?
har ni sätt hästar som sover eller något annat stort djur? dom ligger ju som en liten boll ungefär. SÅ ligger älgarna, mittemot varandra med slutna ögon och mulen i marken. helt sjukt!
jag vill verkligen veta vad som hänt dom. dom kan ju egentligen inte sova? vilket normalt djur lägger sig och sover efter en motorväg?
men hur tusan kom den andra älgen dit då? och varför ligger den där bredvid den andra älgen som ocksålåg där igår? precis samma ställe och allt! dom måste fan vara döda. fast, då borde de ju inte ligga så som de gör?

ärsh vafan jag kan inte klura ut de. ni kan ju höra av er om ni lyckas se älgarna någongång.
alla från hallsta som åker 511, kolla en liten bit innan erikslund på en äng typ så ska ni få se!

nej jag tror jag ska ta och städa mitt rum. de behövs nog tror jag.

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0