it´s getting late but i don´t mind

jäkla jens som fått mig beroende av denna låt, david guetta ft. kid cudi - memories
de går lixom inte att sluta lyssna
fan.

varit en chill kväll och nu i denna stund sitter jag och funderar för mig själv om jag ska ta och kika igenom svenskan. jag vet att när jag klickar in mig på fronter och öppnar första rapporten så kommer jag spy eller börja grina. det ryktas om att en rapport är på 25 sidor! 25 JÄKLA SIDOR! hur tänkte ni där??? vill ni ta livet av mig?...
inte vill ni att jag ska klara skolan iallafall.

förresten, någon som är sugen på en katt eller två???
kan inte ha kvar dom längre eftersom thomas är allergisk......
alltså, gucci kommer jag sakna starkt då han är så jäkla charmig, men felix är bara att ta! han är gubbkatt ändå.

nae om man kanske skulle ta och göra någonting annat

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0