jahapp

det vart hem till bark för lan. haha tänka sig hur det kan gå?
kom nyss hit och det är huuuuuuur varmt som helst här, tror jag avlider när som helst.

är lite nervös inför imorgon då min prins ska släppas i samma hage som två ston..
antingen går det super bra och att han bara fladdrar lite med frambenet och skriker.
eller så blir han söndersparkad och får mén för livet.
två ston lixom? dom är tjuriga och bitchiga, fast å andra sidan är mannet ihärdig och envis som en åsna.
alla kompisar han gått med i samma hage har tröttnat på honom och det har slutat med att han hoppat ur hagen och haft äventyr för sig själv.

hoppas det går bra säger jag bara, vill verkligen inte att något händer!

nae nu ska jag väl vara lite social.. om man nu kan vara de på ett lan

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0