ledig

inge skönare att vara ledig idag iallafall.

friluftsdagen igår var helt OK. jag frös nästan ingenting så de var ju bra.
vi tävlade klassvis om vilka som gjorde det bästa vindskyddet, skulpturen och elden. jag har en good feeling att sagoprinsen kommer att ta hem dehär :m de skulle ju vara rätt roligt faktiskt.

efter skolan hände inte alls mycket.
jag var så grymt sugen på kakor så min älskling var så snäll att han köpte de till mig :)
vi lagade paj till middag och den var faktiskt ganska god. lite torr kanske men helt klart ätbar.
blir förvånad över vad jag kan ibland :m

idag har jag gått ut till stallet i de underbara vädret.
tog en sväng ut med mannet och han var väldigt glad kan jag säga. han höll på att bocka av mig två gånger den rackarn..

kuljul att han inte får stå kvar i sin gamla box nu på ett tag för att stalltaket kan rasa in för all snö (y)
inte kan man vara i ridhuset heller då samma sak kan hända. kul lixom att få massa tak i huvudet?

funderar på om jag ska ta och laga lite mat eller om jag ska överlåta de till mamma som kommer hem idag?
duscha ska jag också göra och kanske plugga lite på svenskaprovet? JOBBIGT!

aja snart är det fredag och sedan lov (L)

puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0