måndag

jag är helt lost idag. är hur seg som helst och känns som om jag lever på en annan planet.
vart livrädd imorse när klockan ringde och flög upp ur sängen, typ.

emil var snorsur för att hans ansikte ser ut som en tomat.
vi var hemma hos pappa igår så vi passade på att sola. hur skönt som helst och jag fick mig lite färg.
emil hade ansiktskanonen på i 35 minuter så han får ju skylla sig själv att han ser ut som han gör :m

i lördags så var vi några stycken hemma hos robin och drack lite. det var väldigt tevligt :)
drog oss vidare till sandra sen och var där ett tag, lika trevligt de.
gick sedan hem till pappa och sov. tack & hej!

idag är det första februari och också min och emils 14 månadersdag. tänka sig?
jag älskar dig tomatface :m<3

min dator är förövrigt cp och den går inte att ladda.. ibland går den att ladda men den slutar att ladda igen redan efter tio minuter. blir att gå till matt och klaga lite. har jag oturen så ber han mig köpa en ny strömkabel.....

mja, hungrig är jag också så jag ska nog ta och äta upp min apelsin.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0