monday

vaknade alldeles för tidigt imorse med tanke på att jag hade sovmorgon.
min man var inte allt för tyst och inte allt för smidig så jag blev väckt vid 7. inge kul alls tyckte jag. men när han väl kommit iväg till tåget så somnade jag om till 9. alldeles för tidigt om ni frågar mig. 

vet inte alls vad jag gör här i skolan. 
har ingenting och göra. eller... egentligen har jag massor av saker att göra men har ingen ork till det. 
våran kortfilm kommer inte bli klar idag som planerat då den inte funkade att få upp på min dator och jens inte har med sig sin. typiskt. när vi väl planerar att få in en uppgift i tid så skiter sig alltid något.

nu ska vi ha genomgång så måste dra nu!

puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0