onsdag

sitter och arbetar med medeltiden och det går ju inte sådär kanon direkt. har ingen aning om vad jag skriver och vet inte vad som är rätt och fel för fem öre. dehär blir nog bra, eller?

igår efter skolan så mötte jag upp mamma och hennes kompis för de skulle fika. en fika sådär efter skolan sitter aldrig fel. blev en chokladmuffin med kolasås och en päronsoda som jag sen insåg att den inte var så bra.
jag impulsköpte också en skinnjacka och en randigtröja. kändes som att det behövdes på något sätt.
en skinnjacka hade jag egentligen redan,men den börjar jag tröttna på så en ny fick åka med mig hem. jätte bra tycker jag. får se om mitt kort tycker desamma när jag har betalat kryssning, skor och ryttarlicens..
ajdå, kanske inte var så bra ändå?

åkte till stallet efter de och dressyra lite med mannet.
han sprang och sprang och trodde att ingen kunde hejda honom tills jag skärpte hans bett och han insåg att det visst gick att få honom att stanna. inge kul tyckte han, för efter de så jogga han runt som en liten kärring med rulator typ. 
dessa hästar. går inte att förstå sig på dom alls..

idag så slutar vi egentligen efter lunch, men eftersom jag är så jäkla trög i huvet så måste jag stanna kvar och vara med på extramatten! har prov imorgon som jag vet till 100% att det kommer skita sig. fan skulle jag välja matte B för? så jäkla onödigt..............

har studiedag på fredag så det får mig på lite bättre humör. 
då ska jag fasiken sova och sedan ta mitt pick och pack och åka till ramnäs. staden där man kan glömma allt och bara vara. ja, så äre. ramnäs kan vara bra ibland..

ja om jag kanske skulle ta och gå tillbaka till vårat klassrum och hämta mitt äpple? åt ingen frukost så måste få något ner i magen.

puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0