redovisning

ska snart ha redovisning och jag vill ba spy. rakt ut vill jag spy så jag slipper.

jag måste verkligen se till att bli piggare på morgonen. mitt humör är inte alls och leka med och jag vill strypa alla som ens pratar till mig, ja emil, de gäller dig också.
jag kan inte rå för det..

igår var mannet ett mensoffer. han var så jäkla tjurig och inte förrens efter en halvtimme började han lyssna.
mamma köte semla till mig och henne så vi moffade upp dem innan hon skjutsade mig till tåget.
när jag kom hem till emil så hade han varit så snäll att laga mat till oss båda. väldigt nice eftersom jag var så tröttt! han hade också varit så söt att han köpt en semla till mig :)
vart jätte glad och lika fort som jag satt mig ner för att arbeta klart med svenskan så försvann det.
var hur arg som helst.

idag ska jag till stallet igen och ta en tur ut med mannet.
han har blivit så vild på sista tiden och hoppar bara ut ur hagen hela tiden.
jag tror han känner sig ensam eller nå, stackarn :(

aja nu måste jag kila.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0