skriver väl en snutt

vad fult dedär lät. snutt?

aja idag är det torsdag och denhär torsdagen snöade det jätte mycket.
imorse när jag skulle gå min sjuhelvete roliga runda till bussen så vrålsnöade det. jag hade två cptunga väskor och det var inte plogat för en femma. en glad amanda? nae, jag var skit förbannad.

matteprov sådär på morgonen lättar ju upp humöret.
skit gick det om jag inte hade fått hjälp från mina söta klasskamrater och lisbeth.
det var som en liten gruppuppgift runt vårat bord tillslut och jag hoppas och ber till gud att det inte kommer stå ett IG eller komplikation på dedär pappret. då lovar jag att jag går i ide tills sommarlovet.

vad har mer hänt idag?
jo vi har haft estet och låtsas varit poesi intresserade. spännande värre.
våran dikt var djupast av alla och jag läste upp den som en riktig storpoet.. nja, inte riktigt kanske. men jag försökte!

sitter hemma hos emil nu och chillar. har inte gjort ett dugg alls.
jag har spelat bubbel spinner som jag så förarligt blivit beroende av. kan inte sluta! 

har precis tjockat i mig en skål glass med kolasås och det satt fint ska ni veta.
ska nog sova snart för emils skull, annars kommer han aldrig somna.
en annan behöver ju egentligen inte bry sig eftersom man är ledig imorgon :*

jae det var väl allt för idag.
eller nej!
jag åt spicy idag och det var gott. riktigt gott.

så nu är jag klar.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0