söndag

tur bara att det är lov säger jag.
gick upp 8 imorse och hade inte orkat gå upp imorgon annars om det varit skola.

pay and jumpen gick bra idag faktiskt.
mannet kunde inte riktigt koncentrera sig på framridningen så jag fick honom inte ritkigt mjuk.
inne på banan var det inga problem alls förutom att han var lite stel. nollade båda klasserna och 1,20n gick en aning bättre än 1,10n. det bådar ganska gott inför divisionen.

haha det var en liten flicka som kom fram när jag höll på och borsta mannet.
hon klappade honom och tyckte han var jätte söt och snäll.
efter några frågor som småbarn alltid ska envisas sig med att ställa så frågade hon

- hur gammal är han?
- han fyller 17 år så han är ganska gammal.
- jaha.. jag tror han kommer dö snart!
- emh jaha.. nej inte riktigt än kanske hoppas jag.
- nej men jag tror de!

haha vem säger något sånt? :D

sa förresten hej då till min man idag :(
nu ses vi inte förrens om 17 dagar och hur fan kommer dehär att gå? jag kommer sakna ihjäl mig! <3

vad denhär dagen har mer att bjuda på har jag ingen aning. har nyss duschat och nu sitter jag här och inte gör ett skvatt.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0