söndag

ja då var snart denhär helgen slut. buu :(
skönt iallafall att jag börjar 1 imorgon. inte helt fel det inte.

ja, denhär helgen har varit ganska bra. kunde ju ha varit något bättre, men det är sånt som händer.

ska berätta lite om igår.
igår så gjorde vi ingenting knappt under dagen. tog det bara lugnt.
jocke kom hit så då åkte vi till e-lund och kika lite. jag shoppade en tröja lite sådär spontant på 5 minuter och den var fin faktiskt :m
köpte en mcflurry på donken också som satt fint.

idag så var det ett lysande väder så jag, emil och jocke tog oss en liten promenad i solen.
jätte skönt faktiskt och på våran lilla tripp så stötte vi på en liten ensam häst. jätte söt och tyckte om att slicka på händerna. jag tyckte så synd om den där den stod alldeles ensam så var tvungen att gulla lite med den.
efter våran promenad så tog jag och emil tag i att skotta taket på utbyggnaden på huset.
gick suvve med vårat teamwork så nu slipper taket rasa in. väldigt bra.
var hur mycket snö som helst och det var också hur tungt som helst.
avsluta allting med att åka kana ner för taket i en stor snöhög. haha, såg hur kul ut som helst.

just nu sitter vi och kikar på wallander. har redan sätt den för länge sen men ändå.
har gjort banan i ugn idag igen och jisses vad gott det var!
tror jag gått upp minst 5 kilo denhär helgen..

är väldigt taggad inför nästa helg då vi ett gäng drar på kryssning för att fira bark som fyller 18! tjoho. det kommer bli skoj tror jag :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0