stalltime

nu ska jag byta om och dra mig bort till stallet. ska bli skönt faktiskt då jag inte varit på så bra humör.

mamma och thomas var i stan så de skjutsade hem mig efter skolan.
skönt att slippa bussen för en gångsskull..
vart lite besviken då det var så lång kö på e-18 så vi åkte lilla vägen istället. jag som ville se om älgarna låg kvar :( haha, att jag orkar?

imorgon blir det en skön skoldag då vi ska kika teater, fika och diskutera sedan sluta. härligt värre!
imorgon får jag träffa min baby igen som jag inte gjort på två dagar :( hur tusan ska det gå att vara ifrån varandra i 2 hela veckor när han åker till thailand??? jag kommer gå i depress.........

nej stallet vare ja!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0