tisdag

ännu en ovärd lektion på john bauer.
vi har ingen lärare och det fredrik lämna oss med var en utvärdering. en utvärdering? det gör man på 5 minuter och inte på 3 timmar.
fast egentligen? vad klagar jag på? jag har en hel drös med uppgifter som jag måste göra.



1. idrottsfrågor
2. rest på ett matteprov
3. apu rapporten som tydligen inte var klar
4. engelska upppgift - this is sweden
5. svenska arbete - medeltiden
6. måste läsa ut en engelskabok som jag inte ens valt.
7. ergonomiuppgift för skolan
8. affischdokument
9. klippa klart våran kortfilm
10. klippa klart reportagefilmen
11. plugga på rörligbild provet


ja, en hel del som ni ser. har säkert mer som jag inte kommer på nu.
jag vill gråta....

ska förresten sluta äta godis så ofta som jag gör.
kommer grina för det också. kommer bli galen!

sedan är det tänkt att jag ska börja springa några dagar i veckan. men det vet jag redan nu att det kommer skita sig. jävla mig att inte ta tag i saker! ingen ambition för fem öre.
jävla mig.
nu grinar jag lite till.

blir iallafall stallet efter skolan och då får jag röra lite på mig.
kanske blir mitt samvete en aning bättre? man kan ju hoppas.

vi får förresten en ny maträtt idag på konserthuset. ska bli spännande och se hur det smakar?
snälla gud säg att det är gott. jag är så sjukthungrig.......

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0