tjohej

nu är jag en glad tjej för mina converse kom idag!
kartongen hade 100 frimärken ungefär och skorna var iskalla. tror nog jag prövar dom när dom blivit lite varmare :)
var lite orolig att dom skulle se slitna ut eftersom jag inte köpt dom direkt från affären men dom var hur fina som helst!
ett par skor rikare och det är ju rätt nice.

nu är jag hungrig som en jävla björn. hoppas att maten är klar snart.
ryktet gick om att det skulle bli pommes med kött och sedan till efterrätt, banan i ugn med smält blockchoklad och vaniljglass. inge bättre va?

älskling var så snäll att han hade köpt med sig ostbågar hem efter skolan. puss på dig! <3
nu ska jag äta så jag går upp många kilo.

kommer bli en mysig fredag idag. det känner jag på mig :*

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0