tjosan

beslutade mig för att sluta tidigt idag fast man inte fick, busig som jag är.
mamma hämtade mig på station och skjutsa ut mig till mannet. vi skuttade lite istället för att gå ut på äventyr och jag tror nog att han lekte dykare där ett tag. om han ska hålla på och dyka efter varje hinder sen första omgången av ettan så kommer jag antingen bryta nacken eller ramla av på stört!
på tal om ettan så är jag inge pepp längre. allt känns bara dåligt...............................

redovisningen gick väl bra idag förutom att jag stakade mig igenom allt.
jag tyckte lite synd om dem som lyssna på mig för det jag sa var inte det endaste intressant. tråkigt som fan var det, men nu har jag det iallafall gjort och jag kunde ÄNTLIGEN stryka en grej från min lista (y)

imorgon har vi matte och estet. undra vad helena kan komma på denhär gången? hoppas på att det kan bli nå skoj. fast det brukar det vara :)

nej nu ska jag och emil gå och ha våldsporr

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0