uppdate

nu var jag hemma igen.
filmen var bra faktiskt, farsan alltså. dock var det dålig kvalité men vad ska man begära från hallsta?
den var jätte sorlig i slutet och om jag hade setat hemma och kollat på den så hade jag lätt börjat tjura.

drog vidare till gårn sedan. haha vilken fredag (L)

nu sitter jag och kikar på någon film på 3:an, helt okej faktiskt.

måste bara tillägga att en sprutgräddeburk innehåller väääääldigt mycket grädde.
jag och jasmin gick och köpte en kladdkaka och grädde och när vi inte orkade mera så skulle vi se hur mycket en burk rymde. kan säga att det var mycket. vi fick till en fin liten bro med snöberg på sidorna :m

imorgon är det stallet som gäller.
ska fixa mannet fin inför pay and jump som är på söndag. får se om vi klarar oss över en bana på 1,10 och en 1,20. ska bli spännande faktiskt.

sen till kvällen blir det mys med älskling, han åker snart :(

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0