äntligen fredag

denhär veckan har gått sjukt fort tycker jag nog allt. kändes som om det var tisdag igår eller nått.

våran första estet lektion igår var helt okej. tror det kommer bli kul faktiskt, något att se fram emot när det är skola. tänka sig?

efter skolan blev det att inhandla lite godis eftersom jag var så jätte sugen. måste nog skära ner på sockerinhalten lite, kommer bli fet som tusan annars. inte bra.
mamma gjorde hemmagjord pizza så då var jag och min man så nöjda så. eller egentligen var nog han nöjdare tror jag allt.

var ut till stallet en sväng också för att ta hand om mannet. lärde emil att ta av och på täcke och han var så duktig så :m mannet därimot var inte alls glad på emil. tror han ville bita av hans arm eller nå.
bestämd som han är så måste man först prata lite med honom och gosa lite innan man får röra honom. tror inte emil var så inne på de, han ville hem så fort som möjligt. men hur kan man inte vilja mysa med världens snällaste? han må vara stor och se farlig ut ibland men det är inget att bry sig om. innerst inne är han en riktig snällis :)

somnade ganska tidigt så det var skönt. därimot var jag inte ett dugg piggare idag... vad krävs egentligen för att få en trevlig morgon?

vad som händer idag vet jag inte riktigt. först och främst ska jag nog mosa i mig resterna av det som blev kvar av mitt godis (y) tråkgit nog så är det många timmar kvar innan jag får göra de. man har ju turen att sluta skolan klockan 4 <3

nä, ahmen ska väl fortsätta skriva lite på min uppsats eller vad man ska kalla det. går inte sådär särsklit bra så jag får nog troligtvis damp snart.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0