attans

försov mig idag..
vaknade tjugo i 9 och tyckte det var ovanligt ljust. väckte emil som inte trodde på mig för fem öre.
hann inte med 9 tåget så det fick bli 10. har typ nyss kommit till skolan och ska väl försöka sätta igång med arbetet.

efter lunchen är det idrott på feelgood som gäller och jag är peppad. glömde vattenflaskan hemma så jag kommer väl antingen dö av törst eller svimma av utmattning.
funderar på om jag ska kila ner på stan sen och köpa mig ett par converse? en snabbis isånnafall för jag måste skynda mig hem till hallsta och ta hand om mannet.
jobbigt det blev nu..

jaja jag upptaderar nog senare eller nått.
kanske går på stan direkt efter lunch innan idrotten? det vore ju smidigare..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0