blaha

den här dagen har inte varit mycket för världen. jäkla snö att aldrig försvinna.

idag var det skola hela dagen. idrotten var rätt nice förutom mitt och angelicas sämstaste sammarbete. tänk så det kan gå va?
kom hem och åt och duschade lite sen besökte jag gårn en sväng. det var inte så mycket för världen de heller. prata litegranna sen åkte jag hem igen.
nu sitter jag här och lyssnar på mamma och hennes kompisar. munnarna går i ett och det är ett under att någon ens hör vad dom säger.

imorgon har vi bara halvdag och det är nice. mindre nice är det att jag skulle behöva gå på extra matten. vem orkar?

funderar på om jag ska göra en till kopp varm oboy och sedan försöka sova?
jag hatar att sova själv. det är inge kul alls jue.
dummis...


pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0