dags att skriva?

nu var det år sen jag satt vid en dator så därför det varit lite glest med inlägg. inte för att någon bryr sig ellerså.

men men. nyår har det varit så förra tisdagen så begav familjen rönnevall och jag oss till norrköping för att hälsa på kusiner och mostrar och allt vad det är.
konstaterade redan när jag kom fram att jag vill bo i ett sådant hus när jag blir stor. eller åtminstonde ha sådana soffor. det duger det med.
vart mycket lek med de små så jag var alldeles snurrig i bollen. men de är söta och snälla så det gjorde inte så mycket.

på själva nyårsdagen så åt vi först nyårsmiddag med familjen och så.
sandro och hans flickvän anna kom förbi också.
sedan for vi in till stan och tog bussen till någonstans hem till någon förfest där det fanns massor av trevligt folk.
blev att vi stannade där hela kvällen och jag klaga inte.

vid 5 på morgonen så fick jag äntligen min efterlängtade kebab och vid 7 så fick jag äntligen somna efter att ha gått 100 mil och nästan fryst ihjäl.
om man slår ihop allt så hade jag en bra nyår faktiskt.

vi åkte hem till ramnäs igen på lördagen och jag sov ganska fint nästan hela vägen hem.
var i princip trött hela dagen så slocknade en liten sväng på kvällskvisten också.

idag när jag vaknade så var emil borta. vart lite fundersam där ett tag, men ganska snabbt kom jag på att han åkt iväg till sin pappa.
mamma kom och hämtade mig så skjutsa hon hem mig till pappa så jag kunde hämta mina julklappspengar.
nu är man hyfsat rik igen och det känns riktigt good.
ska färga håret eftesom jag ser ut som en död råtta i huvet.

att skolan börjar snart gör mig lite gråtfärdig. jag skulle gärna ha lov i några veckor till. men vem vill inte de egentligen?

aej nu vart det mycket känner jag.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0