första skoldagen

damn vad kallt det var imorse! jag skojar inte när jag säger att mina leggings frös fast på mina ben.
bussjäveln var kall också. vem har på kalluft när det är 20 minus ute????

har en soft engelska lektion. vi kollar på green street hooligans och det kommer vi nog göra hela lektionen ut.
justja, måste kolla vad det är för mat. konstigt nog är jag inte hungrig än.

monie mutade oss imorse. eftersom typ ingen gjort sin utvärdering så fick hon muta oss med godis och då jäklans vart det fart. vi är billiga. lite godis och vi gör som vi blir tillsagda.

idag är det sandratid. vet inte riktigt vad vi ska ha för oss men det löser sig väla alltid.

nae det här var inge kul. ska nog se om jag hittar lite ny musik ellernå

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0