hemma igen

nu sitter jag nyduschad i sängen och gör absolut ingenting.
blev stan med min man och stoffe. hittade lite grejor faktiskt så jag är nöjd.
blev ett par jeans från gina, en skjorta från gina och en tröja från carlings. ett par skor från skopunkten också som var på rea :m peta i mig lite mat också som jag direkt fick dåligt samvete efter. jag som skulle börja mitt nyttiga matliv nu efter föreläsningen. illa amanda..

ja, jag tror jag ska gå ner i köket och ta mig en morot, kan ju vara bra eller?

puss

tror förresten jag fått skomani. vill ha alla skor jag ser typ.
blir att öva lite hemma med klackarna bara så man inte ser ut som ett fyllo på styltor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0