kladdkaka

kladdkaka är väl för gott ibland?
köpte alltid en kladdkaka förut som jag gick och åt direkt från. mysig tjej <3

jaha. idag umgicks jag med sandra somsagt.
var hos henne en sväng och väntade på att potatisarna skulle bli klara så hon kunde äta.
eller först av allt när jag kom hem från stan så åkte jag med mamma till stallet för att hon skulle fixa med mannet.
jag passade på att pussa lite på honom medans mamma arbetade. SEN åkte jag hem till sandra efter ett kort stopp på affären.

sandra åt och åt, sedan begav vi oss till gårn för att hälsa på pia och nettan.
i cirka 4 timmar satt vi alla och pratade om allt mellan himmel och jord.
de skrämde upp mig riktigt rejält där ett tag så jag vågade inte gå hem ensam. ännu räddare vart jag när jag tänkte på att jag var ensam hemma..

som tur var så fick jag sällskap med dekan, elbo och några till en bit så då kändes det lite lättare.
fick låna nån tattarcykel av dekan resten av vägen hem och jag kände mig som ett riktigt mongo.
satt som om jag var en inavlad quasimodo eller något. inte gick det fort framåt för en femma heller.
tur att emil ville prata med mig i telefon. man vet ju aldrig vilken sjuk jäkel som kan hoppa på en annars.

sjukt kallt var det. mina fingrar gjorde så ont när jag kom hem i värmen så jag vart arg.
dumma kyla. måste den överdriva så? 6 minus skulle räcka gott och väl.

imorgon vet jag icke sa nicke vad som händer för skoj. så jag får väl fånga dagen som den kommer.

dagens mest irriterande mening idag kan gott och väl vara "bli din egen lyckas smed" åååååååååååååh........


pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0