L to the ördag

kan börja med att berätta att jag hittat en mobil som jag vill ha och nog ska ta och köpa. vart väldigt glad när lönpapperet kom så nu kan jag unna mig lite :) självklart ska jag lägga undan till kinaresan också.

idag blir det lan med gubbarna det vill säga emil och stoffe. kan ju bli trevligt, eller? jorå vi har chips och dricka så jag är nöjd. ska kika på avatar sen också och jesus vad jag älskar den filmen. jag vill också ha ett sådant land.

har förresten hämtat ut mitt paket som mormor skickade. där i låg ett par skor som jag genast vart förälskad i. dom är lixom fin fula på något vis.

ao, för övrigt känns det som att det är fredag idag och det är ju lite sorligt eftersom det redan är lördag. så kan det vara.

nu ska jag spela super mario. vet inte hur många gånger jag fått börja om på det spelet.

puss

Kommentarer
Postat av: jenny

älskar fin fula skor:D

2010-01-23 @ 19:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0