måndag

jag är inte alls redo inför en ny skoldag. är sjukt trött och orkar ingenting.

helgen har varit väldigt lugn har umgåtts med min man.
i fredags gjorde vi ingenting. låg i soffan och mös :)
i lördags så ringde klockan på kvart i 8 och jag trodde att jag skulle upp till skolan. tänkte efter ett slag och kom på att det var lördag och attvi skulle in till stan. älskling var så snäll så han bjöd mig på spicy och sedan på bio :) <3 vi kikade på snabba cash och den var väl helt okej. emil var i extas och tyckte att det var världens bästa film ungefär. men nja, den var bara okej enligt mig. inge vidare slut direkt såatte.

hade ett paket som väntade på mig när jag kom hem som mormor skickat :)
låg ett par paljettleggings där i och en blå tröja. very nice :)
snart kommer ett par skor också som hon köpt. har ingen aning om hur de ser ut så får väl se vad det blir för något :)

igår så cyklade jag ut till stallet och var där ett bra tag faktiskt.
skulle fylla på med torv åt honom i boxen och det var verkligen lättare sagt än gjort. torvklumpen var helt isfryst så jag stod i lätt 40 min - en timme och hackade på dendär. fick blåsor i händerna tillochmed :(
mannet för övrigt väldigt glad i hågen att att komma ut och gå en sväng.

bakade lite på eftermiddan och reslutatet var inte direkt en succé. jag vart besviken för att min toscakaka inte smakade som den skulle :(


nu är jag hungrig som en varg så hoppas att den här lektionen kan gå snabbt. 

pusss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0