måndag

tänk vad mycket läsare man får så fort det händer något i ens liv?
finns massor utav nyfikna människor därute.

nått annat då?
ja, att sova med emil börjar bli farligt.
härom natten hade han slängt iväg mig i sömnen så jag slog huvet i nattduksbordet. inte vakna jag av det heller. han därimot blev rädd att jag fått hjärnskakning ellernå.

inatt så armbågade han mig hårt som fan på hakan och näsan så tanden åkte upp i läppen.
helskotta vad ont det gjorde ska jag säga. snart vågar man inte sova i samma säng i huvudtaget. han bryter väl ett ben på mig ellernå.

försov mig imorse. inte så ovanligt nej.
här somnar man om i 10 minuter så går det helt plötsligt två timmar. hur shysst är de?
hann vara med lite på våran lektion iallafall. emma ska jag säga är en klippa på att prata på påhittad tyska.
vi hade ganska kul där ett tag vi tjejorrrrrrrr.

äcklig mat var det idag också och emma och jens åt upp mitt sista knäckebröd :(
nu har vi rörlig bild och det är ju mindre kul. något som är mer kul är att vi slutar tidigare <3

puss

Kommentarer
Postat av: jenny

hahaha grym hon va på tyska jävla inköpta ;) hehehehe.

2010-01-11 @ 21:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0