onsdag

veckorna går ganska fort ändå. idag är det redan onsdag sen har man bara torsdag och fredag kvar, hur skönt som helst lixom.

ångrar dock lite att jag inte la mig i tid igår. var hur trött som helst imorse och hade bara lust att sova vidare. tur att vi bara har halvdag, tror inte jag hade klarat en lektion till.
äcklig lasange är det också idag till mat. jag har aldrig gillat lasange och kommer nog troligtvis aldrig göra.

idag har jag inga som helst planer. skulle vara skönt att få lite plugg gjort, högen växer sig snart upp till taket känner jag.
fast att plugga är så jäkla trixit tycker jag. man slinker alltid in någon annanstans där man inte allste ska vara. det är nog ett minus med att plugga med dator, det finns så mycke annat trevligt att göra på den än att plugga.

för övrigt så längtar jag tills jag fyller år. delvis att jag fyller 18 och delvis att det är vår och på gränsen till sommar då. jag orkar inte riktigt med vintern längre.
något körkort kommer nog inte finnas i min hand dagen då jag fyller 18, inte veckan efter heller för den delen. att jag ska vara så jäkla lat? körkort är något man borde prioritera först. jag kanske gör det egentligen, men det är nog mest i mitt huve. tänk att få åka vart man vill med musiken på högsta volym och sjunga hur högt man vill. vilken dröm.
fast nu känner jag att jag bara kommer köra på dagtid efter vad pia berätta för mig och sandra. ska jag köra kvällstid så ska jag ha alla dörrar låsta och inte stanna för något! får ont i magen varje gång jag hör den historien. fyfan vad läskigt!

nu är rasten snart slut så avrundar här nu.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0