plugg

ja dehär med pluggandet gick ganska bra där ett tag tills allt bara blev svårt och jobbigt. jag orkar inte bry mig nu. högen får ligga där och växa tills jag hittat orken igen.

just nu har jag sjukt tråkigt och börjar bli hungrig. undra sa flundra vad det blir för mat då? kanske ska ta och fråga mami om hon hittade någon rödspätta?

har förresten ätit min första semla idag för året. egentligen gillar jag inte semlor så värst mycket, men lite slank i iallafall. fick mig en plopp också så det var goodie.

kanske ska ta och duscha lite? risken är ju då i ochförsig att jag blir hypertrött och vill sova. jag kan ju inte sova nu heller?

imorgon har vi våran andra estet lektion så ska bli spännande och se vad den har och erbjuda.
efter skolan drar jag mig iväg till ramnäs och chillar där i några dagar.

åååååååååååååååh va hungrig jag blev!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0