söndag

skrev nyss ett inlägg som bestämde sig för att försvinna. typiskt..
men den här helgen har varit en riktig segar/fetto helg. jagmenar, pizza både fredagen och söndagen? inte bra alls. en hel del chips, dipp och dricka har det också blivit så jag lär springa en timme om dagen för att få bort mitt dåliga samvete..

skola imorgon och jag är inte alls pepp. men det blir väl som man gör det till ellernå.
vill gå på stan eftersom lönen kommer. känner jag mig rätt så är alla pengar slut tills nästa vecka. hoppas INTE att det är så för då börjar jag grina..

aja, här är mina skor som mormor köpte förresten. dom är mycket snyggare på så att ni vet ;)
säger som jenny, finfula skor <3<3

pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0