tisdag

bara jag som var överdrivet trött imorse? ögonen sved sönder och jag bara hoppades på att jag ställt klockan fel så jag kunde somna om igen. men näää då. upp och hoppa.
jag vill ha det ljusare på morgonen, det blir inte lättare av att gå upp när det är kolsvart ute. kallt som satan är det också. allting går emot att gå upp ur sängen.

jag bara längtar tills jag slutar och kommer innanför dörren så jag kan byta om och ba slänga mig i sängen.
ska tammefan försöka lägga mig tidigt ikväll. har sovmorgon imorn så lite bättre känner jag mig allt.

just nu sitter jag och undrar vart jens, chris och emma är. de funkar lixom inte att de kommer försent såhär. bättring tjejer!!!!

jag har egentligen absolut ingenting att skriva om.
allt är bajs nu. eller inte riktigt allt, men mycket!

puss

Kommentarer
Postat av: JENNY

heheheheheheehe orka stressa på morgonen har ¨dålig tajming..

2010-01-12 @ 10:14:42
Postat av: ams

du har ALLTID dålig tajming!

2010-01-12 @ 13:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0