tisdag

något som är irriterande just nu är min jäkla dator. tror den lever sitt egna lilla liv ellernå.
tekniska saker är bajs ibland.

jaha. bio vart lite spontat planerat idag men sen så fucka min dator ihop och alla platser vart uppbokade. roligt värre.
bokade iallafall tills imorn så då ska jag bjuda min man och se avatar som redan hälften av sverige sätt.
ska bli riktigt mysigt faktiskt :)

vaknade 11 idag som min hjärna har ställt in sig på varje morgon.
spelar lixom ingen roll om jag är vaken till 5 på morgonen, jag vaknar ändå 11.
var väldigt fint väder så jag tog mina ben och fötter och traska ut till stallet en sväng.
mannet var ovanligt glad idag ska jag säga. han bet bara på sig själv två gånger när jag borsta honom under magen.
tog ut honom på en sväng ut och det uppskattades tror jag nog allt.
han var alldeles pigg och glad och kunde inte stå still en sekund.
jag tappade min vante mitt i allt och svor för mig själv några gånger, hoppade av och tog upp min vante sen fick jag traska en bit innan jag hittade en lagom stor sten att hoppa upp från igen.

lite besvärligt är det allt att ha en stor häst. hoppar man väl av så kommer man knappast upp utan antingen en stege, stol, sten eller liknande.
svårare blev det förstås då jag var påpackad med hundra lager kläder. kände mig som en liten michelingubbe där jag gick.

mja, snart kommer emil tror jag. eller man vet aldrig, han kanske kommer snart, senare eller hundra år senare. det vet man aldrig ska jag säga.

är så otroligt sugen på godis. ska nog tvinga mamma att skjutsa mig till ica innan hon så glatt åker iväg till jobbet.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0