tjohej

vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon. hade ett jobbigt idrottspass på feelgood och jenny tog dedär på seriösaste allvar. jag tror jag hittat hennes framtida arbete. som friskis&svettis instruktör (y) så då var det avklarat.

emil är magsjuk och det bådar inte gott kan man ju säga. jag mår lite småilla jag också och ber till gud att jag inte ska spy ikväll/natt.
äckligaste som finns är att spy..
jag får fanimej inte bli sjuk nu det är lixom sista mattelektionen på torsdag innan vårat prov och jag får INTE missa den. fan.

tror förresten att jag ska beställa converse över internet istället. hitta en asbillig sida men kruxet är att jag inte vet hur mycket frakten kommer gå på.. det blir något att fundera över.

nu ska vi nog kika film.

pusss

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahahahhha instruktör ;)

2010-01-27 @ 11:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0