torsdag

var kämpigt att ta sig upp ur sängen imorse. ögonen levde sitt egna lilla liv och kroppen likaså.
har en sån sjuk träningsvärk och grinar typ varje gång jag går ner för en trappa.
igår fick emil bära mig upp och ner för att jag hade så ont. tur man har en stark karl som finns där för en :m

att ta sig till tåget var inte det lättaste heller då komunen är så jävla sämst på att ploga!
jag kunde knappt gå så vi fick ta cykeln som låg nerpulad i en snödriva.
emil var sur och jag kunde inte hålla mig för skratt.

nu har vi estet och vi ska göra någon slags pjäs om att kvinnor faktiskt kan vara bättre än män på saker och ting.
haha kommer faktiskt bli intressant!

mamma och alicia kommer efter skolan och hämtar mig så då ska vi åka hem till thomas och chilla där :)
blir väl trevligt. ska försöka plugga lite matte då hade jag tänkt he-he.

nu ska jag forstätta diskutera med tjejerna :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0