torsdag

idag skulle skolan ha börjat ja, och de gjorde den också. men inte för mig minsann, jag hade annat för mig.
kanske inte så mycket roligare direkt. 

ett par skor har jag inhandlat idag. ett par lite varmare, och kanske lite fulare. men vem bryr sig? inte orkar jag gå i kalla skor när man kan ha varma. helt onödigt. 

filmen igår var bra. väldigt bra faktiskt. satt fastklistrad i stolen som ett tuggummi.
13 dagars någonting var det igår också så tågen och bussarna gick inte riktigt som vi ville.
i 1 timme försökte vi hitta någon snäll krake som kunde skjutsa hem oss, och tillslut så ville min snälla morfar skjutsa oss. de tackar vi för, annars hade nog inte våra tår klarat mycket mera. 

just nu sitter vi och kollar på en cpdålig film. eller jag kollar inte så mycket, jag sitter mest här. 
har ätit tacos också och de satt fint. 
duschat har jag också hunnit med. 

ska nog ta mig en mandarin och pina mig igenom resten av filmen som är kvar.

pusss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0