uppdate

just nu hatar jag skolan. den är jobbig på alla sätt och vis.
maten är äcklig. den börjar alldeles för tidigt. den ger en helt onödiga uppgifter som man sen blir galen på, och så vidare och så vidare.

jag vill hem nu. känns som om det räcker med skola för idag. jag har typ tusen saker som jag irriterad på.
allt är tråkigt nu.
jag vill ha november just nu för stunden så jag kan få åka iväg till kina en sväng. men när jag kommer hem igen så kan det få bli sommar igen.
hur bra vore inte de? kanske inte för er, men för mig. he-he

nae ska väl fortsätta svara på alla hundra idrottsfrågor. var bara tvungen att ta en paus så jag fick klaga lite.

jag vill hem till emil nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0