uppdate

pannkakorna slank ner iallafall och två knäckemackor så nu är jag mätt.
vi har estet just nu och håller på med någon uppgift då vi ska hitta en bild och sedan klippa in vårat eget ansikte. min vart helt cp, mitt ansikte på en liten flickas. ser hur konstigt ut som helst.

efter skolan ska jag möta uop emil på stan och så ska vi fixa lite grejer. jag måste tillexempel lämna tillbaka min bok från biblan som jag haft alldeles för länge. 

ao, de är väl så läget ser ut just nu. ska väl hem sedan till hallsta och bara ta det lugnt. har saknat min buuuuuse :) <3

imorgon är det fredag och inge bättre de va?
visserligen ska vi allihopa till backen och grilla och åka pulka, men vad gör man inte för att ställa upp för dom små? ska försöka att inte klaga så mycket om att jag fryser ihjäl och har tråkigt (a)

nae nu ska jag roa mig vidare. proxyn är borttagen <3

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0