uppdate

nu är jag hemma i hallsta igen.
var hur segt som helst att åka bil och det kändes som om vi aldrig kom fram.

bytte om iallfall direkt när jag kom hem och så åkte jag ut till stallet.
mannet var kanon fin och väldigt glad. stark som en oxe så jag fick träna både magen och armarna. vilken tur att man har honom va?
mamma tycker att jag ska anmäla mig till seriedressyren men jag är tveksam.
senast jag red ett dressyrprogram var för flera år sen på ridskolans lilla b-ponny igor. sisådär en halvmeters skillnad på storlek.
kommer aldrig att lära mig programmet heller så det sket sig nog.

nu har jag kikat på tv och varit lagom lat. funderar på om jag ska ta och hoppa in i duschen. skulle ju vara ganska fräscht sådär efter stallet, he-he.

får se om emil trillar in här också om ett tag. det vet man aldrig.

imorgon kanske det blir att umgås med lite folk hemma och robin, skulle ju vara trevligt :)

nae, duschen nuråh!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0