världens sämsta dag

kan börja med att säga att jag har aldrig i hela mitt liv frysit så mycket som jag gjorde tidigare idag.
stod ute och vänta på tåget i en och en halvtimme och jag börja faktiskt tjura för att jag frös så mycket.

har duschat i 40 minuter nu och nu känner jag mina fötter iallafall.
är föresten tillbaka i hallsta igen eftersom jag är världens sämsta flickvän eller nått.
just nu har jag bara lust att äta tills jag spricker eftersom jag är så cphungrig sedan gå och sova. kanske smaka lite på popcornen först och pepsin. men sedan skulle jag sova.

ingen lust alls har jag heller att gå till skolan imorgon. denhär helgen gick alldeles för fort och snart börjar jag tjura igen. det ända jag gjort idag.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0