wonderful

äntligen fredag och den här veckan har gått lika fort som alla andra.
vaknade innan mitt alarm imorse med fem minuter och hur bra var inte de då? var faktiskt ganska pigg för ovanlighetensskull.

har fått lite arbete klart och det känns skönt. kunde stryka hela två saker på min att göra lista. älskar när man kan stryka bort och se hur det sakta men säkert minskar. lite jobbigt är det att jag har alla jobbiga saker kvar.

just nu sitter jag och kollar på sherlock holmes UTAN text... ärsh de går bara man vill, jag fattar själva historien iallafall.

jag är somvanligt sjukt sugen på godis. tror jag ska unna mig lite efter skolan faktiskt. ica här i stan har så gott godis :m hallstas börjar man tröttna på.

idag är det Ugnsstekt kycklingklubba med rosmarin- och vitlökssky samt potatisgratäng
låter ganska okej va? får hoppas att det smakar lika gott som det låter. inte alltid det är så vettni.

ska fortsätta kika rullen nu. hör av mig sen eller nå.

pusss

vill att du ska förstå att det är bara dig jag vill ha. jag kunde inte önskat något bättre än dig.
jag älskar dig lika mycket nu som då. jag tror på oss och tron är stark! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0