Tjolahopp

Vart en dag med storasyster idag:) åkte in till henne i stan, så gick hon på banken och sådär och de tog en jäkla stund. Varmt var de med så efter de åkte vi till hallsta för att bada. Var bara massa dumma moln på himlen men vi skulle minsann ta vårat jäkla Dopp. Skönt vare och efteråt satt vi oss på en filt och käka lite mat som hon hade gjort åt oss:) åkte hem till pappa sen där vi inte vart på år och dar. Han hade tydligen köpt en Vovve som heter Angie. Söt som tusan och vassa tänder som jag vet inte vad. Är helt sönder biten av den Rackarn. Tog oss en sväng till Olls sen. Börja spöregna när vi skulle gå tillbaka från hagen så kg var alldeles dyngsura! Bil fick jag köra också och de gick bra. Körde tillochmed över den läskiga bron, den ni! Nu ligger jag hemma i min säng alldeles själv och kollar på tv. Hör hur de regnar utanför och nu skulle jag allt vilja ha min karl här. Men vi får synas imorgon :( jaja så var de med det PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0