onsdag

jisses vilket härligt väder det är ute! tur för skolan att vi inte sluta 4 idag för då hade jag inte kunnat legat ute och solat :m
jag och sara har legat ute hur länge som helst känns det som!
ser ut som en kräfta på framsidan av kroppen och en blekfis på baksidan. det kan ju vara snyggt?

har fanimej inte mycket kvar i skolan nu.
vi har en redovisning på fredag och så har jag och jens en reportagefilm också.
på fredag ska vi förresten lämna in våra datorer :( kommer känna mig så exposed utan min bebis... fast det är klart, det ska bli JÄVLIGT skönt att slippa bära runt på den överallt!

är sjukt hungrig också. glömde matkortet hemma så kunde inte äta i skolan. när jag kom hem hitta jag inget att göra så jag gick och små åt lite av det jag kunde hitta.

jadå.
någon som är med till silk på fredag förresten? är ju säsongsavslutning ellernå

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0