sommarlov

tror inte riktigt jag fattat att det är lov än.
känns fortfarande som om jag har massa restuppgifter kvar, men serrni, JAG BLEV KLAR MED ALLT!
jaha, på avslutningsdagen hände det inte mycket för världen.
åkte hem till ramnäs och mös med min man. åkte ut och fisk sen på kvällen med grabbarna och gissa vem som fick fisk då? jodå, nog allt var det jag. en gädda också för den delen!
var rätt trevligt förutom alla dessa jävla myggor!
igår åkte vi med jocke till stan för att hjälpa honom att hitta en studentpresent.
gick ju bra så vi köpte en varsin mjukglass. blir alltid lika besviken när den tar slut..
åkte hem till hallsta och skulle kika på 9:ornas cabare.
för att fördriva tiden innan den börja så köpte vi jordgubbar. så underbart gott!
på kvällen åkte vi tillbaka till ramnäs.
blev även fiske denhär kvällen också, men denhär gången fick jag ingen fisk..
emil därimot fick 2 små, små fiskar.
idag vaknade jag upp ensam. emil är på jockes student så jag fick stanna hemma.
är hungrig som en varg så ska väl gå ner och se om det finns nå att äta.
vi åker till waxholm idag och det ska bli så jävla skönt att åka bort ett tag.
blir grönan imorgon och det var verkligen år och dar sen jag var där! ska bli jävligt skoj.
nej nu kurrar magen som fan här
puss


hihi jaq och min jassebasse BBY på skolavslutning <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0